Alla inlägg under februari 2016

Av Mikael Hellsten - 18 februari 2016 05:26

Det har varit en sjukstuga här hos mig nu denna vecka. Dottern har haft feber och i går så släppte den och nu på morgonen så hade hon 37.4 så jag hoppas att det håller i sig och att hon inte blir sjuk nu igen. Så det blir förskolan i dag och jag kan jobba. Men med min otrur så ringer de säkert tillmig och säger att hon fått tillbaka sin feber. 

Har planer i helgen med barnen, så jag hoppas att den inte kommer tillbaka nu.


Snön faller fint nu och det gillas och jag hoppas att det kommer massor med snö nu. :)


Så snart så ska jag ta och klä på alla barnen och åka till skola och förskola med dem och sen jobba.


Själv så längtar jag till nästa vecka.. Som planen ser ut nu så blir det England och kolla fotboll och ha det riktigt gott :)

Av Mikael Hellsten - 12 februari 2016 18:16

Nu har jag börjat starta mitt nya liv och då blir det en ny blogg. Det blir en nu blogg i bloggen :) Jag orkar inte sitta och skapa en hely ny blogg m.m


Jag har flyttat till en ny lägenhet och jag trivs sjukt bra i den. Allt känns helt underbart i den och jag ser fram i mot att komma hem efter jobbet. Den känslan fanns inte i den förra lägenheten. Så det är ju jävligt bra. :)

Jag har börjat komma i ordning bra i min lägenhet nu, men det finns lite mer att fixa i den. Men det får ta och vänta lite :)


Jag satt i går kväll och funderade lite på detta med vänskap och vän. Hur man ser på det m.m. 

Jag blir lite förvånad över hur en del ser på detta med vänskap och om man är en bra vän.


Hur ser du på vänskap och vän? Hur ärlig ska man vara?

Presentation


I denna blogg kommer jag skriva om min vardag med mina barn och lite om hur jag haft det den sista tiden och om framtiden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards