Direktlänk till inlägg 26 januari 2016

Hej hela världen....

Av Mikael Hellsten - 26 januari 2016 20:02

Alltså.. Jag har en tid funderat lite över några saker på facebook. :)


Folk lägger ut bilder på sin frukost, lunch och middag.. "Hej världen.. se.. jag äter mat. Visst är jag speciell" :) ha ha ha ha


Folk som är ett par sitter och svarar på varandras statusar, bilder m.m med gulligheter, jag älskar dig, hon/han är min och jag älskar hon/han, vilken underbar parter jag har <3 <3 <3 ..."Hej världen... se.. vi är så lyckliga att vi måste visa er alla denna lycka och vi måste visa er alla att vi har det bra med varandra... visst är vi gulliga.. vi vill ha massor med naaaw, <3 <3, så underbara ni är...." ha ha ha ha ha.. Jag tror jag DÖR!!! Ha ha ha.. Jag tycker det är så löjligt och patetiskt att behöva sitta och skriva sånt på varandras statusar, bilder m.m Tror inte era vänner att ni har det bra? Tror inte eran partner att du älskar denne? ha ha ha.. Ja det är lite fjantigt att se vuxna människor sitta och skriva så.. Det är så pinsamt att jag tycker synd om de som håller på så..


Sen dessa statusar där man skriver ut och undrar vem som dricker alkohol och attr man själv vill dricka.. Speciellt om den typen av statusar kommer nästan varje dag.. "Hej världen...jag tror jag har vänner, men måste skriva öppet och fråga om någon vill dricka med mig och jag har alkoholproblem".. ha ha ha ha...


Har människan blivit så sjukt uppmärksamhets sökande och uppmärksamhets kåt??..

Varför behöver man göra allt detta? Speciellt de två första som jag skrev... Vad behöver och måste man bevisa?

Tror ingen på er att ni gör detta om ni inte sitter och skriver och lägger ut detta??


Nää... Fan.. Nu blir det väl en paus igen med skrivandet... :) Jag var bara tvungen att skriva detta då jag en tid tänkt på detta...

 
 
Mancave

Mancave

26 januari 2016 20:17

Jag håller med dig men samtidigt har det blivit så vanligt att man slutat bry sig. "You scratch my back and I'll scratch yours" mentalitet när alla naaw, bff, <3 och annat skit skall delas ut... Facebook är ett vuxendagis, sorgligt men sant...

Skriv gärna lite oftare...

http://mancave.bloggplatsen.se

Mikael Hellsten

26 januari 2016 20:24

Visst fan är det vanligt... Men... I bland blir det lite för mycket bara.. Jag bara inte förstår varför.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Hellsten - 6 mars 2016 07:21

Det blir inte att jag är här inne och skriver så mycket, men det händer att jag tittar in här då och då.  När jag väl är här inne och ska skriva så blir jag lika förvånad varje gång att det är samma person via google som länkar sig till min bloggg ...

Av Mikael Hellsten - 18 februari 2016 05:26

Det har varit en sjukstuga här hos mig nu denna vecka. Dottern har haft feber och i går så släppte den och nu på morgonen så hade hon 37.4 så jag hoppas att det håller i sig och att hon inte blir sjuk nu igen. Så det blir förskolan i dag och jag kan ...

Av Mikael Hellsten - 12 februari 2016 18:16

Nu har jag börjat starta mitt nya liv och då blir det en ny blogg. Det blir en nu blogg i bloggen :) Jag orkar inte sitta och skapa en hely ny blogg m.m.   Jag har flyttat till en ny lägenhet och jag trivs sjukt bra i den. Allt känns helt underba...

Av Mikael Hellsten - 8 januari 2016 06:24

Ja, det är ju inte skölnaste "värmen" ute nu... Men.. Jag hoppas på att kylan släpper lite snart... Det kan få vara kallt, men inte så här kallt..  Det kan få bli varmt (eller varmare) i sutet av denna månad och början på nästa.. Sen kan dt få bli ...

Av Mikael Hellsten - 5 januari 2016 06:44

Här om dagen så stod jag och packade inför min flytt till nya lägenheten och kände total lycka inom mig. Den lysckan vsr det några å sedan jag kände inom mig. Sist var 2013-01-16. Det är inte bara att jag ska flytta som gör känslan, utan det mesta ...

Presentation


I denna blogg kommer jag skriva om min vardag med mina barn och lite om hur jag haft det den sista tiden och om framtiden

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards